Повернення та обмін товару

Умови обміну та повернення товару:

В інтернет-магазині GLOBY ми надаємо можливість обміну товару, якщо він не відповідає вашим вимогам, за умови, що товар не був використаний та збережені його оригінальна упаковка, етикетки, властивості, товарний вигляд та фабричні ярлики. Процес обміну та повернення товару здійснюється через кур'єрську службу "Нова пошта".

Процедура обміну та повернення:

Для надсилання товару назад ви можете скористатися послугами компанії "Нова пошта". Вам необхідно заповнити заяву про повернення і вкласти її всередину посилки разом з товаром, що повертається. Упакуйте товар таким чином, щоб унеможливити пошкодження оригінальної упаковки виробника (якщо така є). На посилці вкажіть наступну адресу:
Поштове відділення №1, вулиця Горького, 25а, смт. Солоницівка, Харківська область
Отримувач: GLOBY - ФОП Іванов Олександр Олександрович +380 95 205 29 55

Обов'язково збережіть чек про доставку та копію накладної до отримання коштів. Повернення коштів буде здійснено після отримання та перевірки товару, що повертається.


Необхідні документи:

Для обробки повернення необхідно надати такі документи:
Товарна накладна;
Заповнена заява про повернення.

Процедура повернення коштів:
Повернення коштів здійснюється тільки після отримання та огляду нами товару, що повертається, який не відповідає вашим вимогам.

Ви можете отримати повернення грошей такими способами:

1. На вашу банківську картку:
Повернення коштів на банківську картку можливе, якщо ви оплачували товар із використанням банківської картки на нашому сайті. Для цього необхідно надати всі необхідні реквізити (МФО, ЄДРПОУ, ІПН, розрахунковий рахунок банку тощо), які ви можете отримати у свого банку. Повний список необхідних реквізитів буде наданий менеджером інтернет-магазину.

2. На ваш розрахунковий рахунок у банку:
Повернення коштів буде здійснено на ваш розрахунковий рахунок, якщо ви оплачували замовлення банківським переказом як юридична особа. Для цього необхідно надати всі необхідні реквізити (МФО, ЄДРПОУ, ІПН, розрахунковий рахунок банку тощо), які ви можете отримати у свого банку. Повний список необхідних реквізитів буде наданий менеджером інтернет-магазину. Термін зарахування коштів на розрахунковий рахунок залежить від банку і може займати від 3 до 7 банківських днів.
При обміні або поверненні товару важливо дотримуватись зазначених умов та надавати необхідні документи для обробки вашого запиту. Ми прагнемо забезпечити прозорість та зручність процесу обміну та повернення товару, щоб ви відчували себе впевнено при покупках в інтернет-магазині GLOBY.

Відповідно до законодавства України, такі категорії товарів не підлягають обміну та поверненню:

• Товари, які вживалися або використовувалися.
• Товари, які мають належну якість, але не підійшли за формою, габаритами, фасоном, забарвленням або розміром, якщо такі характеристики були явно вказані споживачеві при покупці.
• Товари, які були виготовлені на замовлення споживача або мають явно індивідуальні властивості.
• Товари, які можуть швидко псуватися або мають обмежений термін придатності.
• Запчастини та комплектуючі для техніки, встановлені або використані.
• Товари, які можуть бути небезпечними для здоров'я або безпеки за умови, що споживач був проінформований про це.
• Аудіо-, відеозаписи, програмне забезпечення та комп'ютерні дані на матеріальних носіях, якщо вони були роздруковані або активовані споживачем.
• Періодичні видання (газети, журнали) та інші товари, які мають короткий термін придатності.

Зазначені обмеження можуть змінюватись в залежності від конкретних умов та політики інтернет-магазину GLOBY. Рекомендується ознайомитися з умовами повернення та обміну на сайті GLOBY або звернутися до їхньої служби підтримки для отримання детальної інформації.